09.02.10

FIGUURISÕBRAD

Kas pole mitte uus ja huvitav, uued tegijad - figuurisõbrad.
Kaal - seda on alati mul rohkem olnud kui peaks. Viimane aeg ennast rannahooajaks vormi saada. ;) Nii siis saigi figuurisõpradega ühinetud. On-line teenus sobis mulle kõige paremini, sest siis saan iseseisvalt arvuti vahendusel oma toitumist jälgida. Online teenus sisaldab nii juhiseid, menüüsid, toidupäevikut, toiduainete andmebaasi jne. Kõike mis mul vaja läheb, et ikka tervislikult toituda.
Mõtlen juba hirmuga veebruari ja märtsi peale, sest sünnipäevi on väga, väga palju ja mõnel nädalal isegi kaks. Ei saa mõnest kõrvale ka hiilida, sest kõik sünnad minu jaoks tähsad. Võta või oma toit kaasa ja kui veel magusa söömiseks läheb.... :( Püüan siis oma ühikutest ikka kinni pidada.
Eks siis paistab, millise kuju mu keha suveks saab. Hetkel figuur küll väga pehmeke ja vormikas.

3 kommentaari:

  1. Tubli Juta. Anna meilegi teda, kuidas paremini vormi saada. Ma küll rabelen siia-sinna, kuid kaal on aeg-ajalt tõusujooksul...

    VastaKustuta
  2. Tere Heidi,
    nüüd sa küll liialdad oma kaaluga. Niikaua kui mina sind tundnud olen, oled alati peenike olnud.
    Selle söömisega on paar nippi.
    1. sööd päevas 600 g. köögivilju
    2. 300-400 g. puuvilju
    3. ostad poest ainult lahjasid toite
    Eks ma ikka vahel patustan ka :D, kuid kadunud on juba kena hulk kilosid.

    VastaKustuta
  3. Tubli. Kui tööl on pingeline ja rabelemist palju, siis pole mingi probleem kilo sokolaadi pintslisse panna. Seda loomulikult mitte korraga, aga tasapisi- tükike või kaks. Õnneks kaal seisab paigal. Juurikaid ja puuvilju söön , kuid võiks rohkem. Mul poisid sellest kraamist eriti hooli. Neile meeldib rohkem lihatoit.

    VastaKustuta